HTML

2007.10.24. 21:30 Jozsef

PPT Résztáv edzésprogram

Az edzésprogramok a RunningTimes.com haladó maratoni edzésterv alapján készültek:
WO1 = 12 x 400m 90-95% HRmax, köztük 200m kocogás
WO2 = 15 x 200m 85-95%
HRmax köztük 200m kocogás
WO3
= 6 x 800m
90-95 HRmax, köztük 400m kocogás
WO5 = 4 x 1200m 85% HRmax, köztük 400m kocogás
WO7 = 15 x 300m
90-95% HRmax, köztük 100m kocogás
WO9 = 3 x 200m
85-90% HRmax, köztük 200m kocogás / 400m kocogás / 3 x 800m 85% HRmax, köztük 400m kocogás
Az öt .ppl kiterjesztésű fájl egy közös ZIP állományban található. Fontos információ!

Szólj hozzá!

Címkék: résztáv futás ppt polar rs800 rs400


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr37206514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.