HTML

2009.10.06. 16:14 Jozsef

24. Spar Budapest Nemzetközi Maraton 30Km

Mivel nem szándékoztam indulni a maratonon, a célverseny is még bő másfél hónap, felkészülési állomásként, a 30km-re neveztem. Ezért szombaton is edzettem 19.3km-t szigorúan max. 143 pulzussal(egyébként már lassan másfél hónapja csak versenyen futok ennél magasabb pulzussal). A Szigeten összefutottam, mind a Reggeli Futás, mind Szigetfutás mezőnyével.
A 30km-re nem volt különösebb tervem, 2:20 körüli eredménnyel elégedett lettem volna. Nagyjából szimulálni szerettem volna a maraton célidő első 30 km-ét. Mikor vasárnap otthonról átkocogtam a 30km rajtjához, már a budai rakparton éreztem, hogy meleg is van, a szél is fúj, nem lesz könnyű a mai nap, sok maratonistát be fog csapni ez az idő.
A futásról sok mindent nem tudok írni, egyenletesen, nagyjából 4:40-4:50 körüli tempóban mentem végig. A budai rakparton beálltam egy belga társaság mögé, fogták valamennyire a szelet, velük mentem egészen a 25km tábláig. Utána ők elkezdtek lassulni, először eléjük mentem, hogy visszaadjak valamit, de nem tudták tartani a 4:40 körüli tempót, innen gyakorlatilag végig egyedül mentem.
30 km-en 2:22.44 lett a vége, félmaraton-cél között 1:39:40. A jelen időjárási körülmények között nagyon jól sikerült, ami még jobb, bár a pulzus a végén kissé magasabb volt a kelleténél, egyáltalán nem savasodtam el a 30km alatt, befutó után pár óra múlva már nagyjából teljesen regenerálódtam.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr671431925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása