HTML

2009.11.19. 15:56 Jozsef

6. Intersport Balaton Félmaraton - 2009. november 15. Siófok

Szombaton futottam egy 25km-t a Margitszigeten szigorúan max. 143 pulzussal. Bár nem voltam különösen gyors, a 4 kör gyakorlatilag majdnem egyformára sikerült. Érdekes, hogy pár héttel ezelőtt még ugyanezen pulzus mellett az elején sokkal gyorsabb, a végég sokkal lassabb körök jöttek, de az összidőt tekintve azonban most jobban ment. Úgy látszik, beért a sok 30km feletti aerob munka.

Vasárnapra elterveztem, hogy nem szétszakadni, két egyforma 50 perc körüli kört futni, a pulzussal még az aerob tartományban maradni végig. Egyébként hihetetlenül élveztem a futást, egyedül a Balatonparton éreztem szaunában magam,  de így is "sétáltam" egy 1:38:30 21km-t 155 átlagpulzussal, gyakorlatilag, majdnem végig 153-156 zónában mozogtam. Az utolsó 100m-t pedig 49mp-t tettük meg Öcsivel.

Már nagyon várom Firenzét, még pár gyorsítóedzés, és aztán  jöhet az utazás!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: balaton félmaraton


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr711537081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása