HTML

2010.01.06. 15:18 Jozsef

Elkezdődött felkészülésem a bécsi maratonra

Az előző egy hónapot pihenéssel töltöttem. November 29. és január 1. között összesen egyszer mentem ki futni, akkor is csak egy szigetkörre, hogy kipróbáljam az új Asics GT-2140 cípőmet. A karácsonyi ünnepek jól teltek, én is jól teltem, 4-5 kg ugrott fel rám egy hónap alatt.

Január elsején egy, szombat-vasárnap 2-2 szigetkört futottam. Nagyon nehezen ment a max. 142 pulzus tartása, nagyjából 6:30-7perces tempó tartozott hozzá, ráadásul eléggé elfáradtam. Elég furcsa érzés, mert lábam ment volna gyorsabban is, de az eszem visszafogott. Sarkam sokat javult, de azért néha még mindig érzem. Karácsonyra kaptam a feleségemtől sarokemelőt, egyelőre nagyon jól bevált. Speciel, ezt a típust aranyárban mérik, biztos vannak olcsóbb megoldások is.

A januári edzéstervem igen egyszerű. Hétközben  2x14km, hétvégen szombat-vasárnap egy-egy hosszabb futás. A hétvégi adagokkal fokozatosan február elejére el szeretném érni a 30km-t. Természetesen, végig max. 142 pulzust fogok tartani. Jó lenne a feljött négy-öt kilóból kettő-háromtól még ebben a hónapban megszabadulni.

Még nem neveztem be Bécsbe, megvárom, hogy sikerül a január, annak függvényében döntök.

3 komment

Címkék: edzés bécs maraton marathon felkészülés sarokemelő


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr521651707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HelloJozsi 2010.01.06. 15:42:11

Én is hasonló cipőben járok, de én nem merek ilyen keményen bekezdeni. Nem sok ez egy hónap semmi után? Előtte mennyiket nyomtál?

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.01.06. 21:41:15

@NJoco: Még novemberben 306 km-t futottam. Augusztus és november között 70-80km közötti hetem voltak heti négy edzésből.
Egyébként, mivel alapvetően alacsony az intenzitás, a sérülésveszély nem jelentős. Az izomzat viszonylag gyorsan hozzászokik ehhez a terhelési szinthez. Az első pár héten igen fontos, hogy ne lazsáljam el nyújtást . :)

HelloJozsi 2010.01.07. 09:31:31

Így már értem. Nekem a heti 40 is nehezen jön össze :(
süti beállítások módosítása