HTML

2010.12.28. 12:06 Jozsef

Első mikrociklus

2010. december elejétől ismét edzésbe álltam. Gondoltam, hogy nehéz lesz az újrakezdés, és így is történt. Pulzusra nem nagyon figyeltem, az volt a célom, hogy szokják a futást az izmaim.

Az első hetet meglepően könnyű éreztem, legalábbis az októberi újrakezdéshez képest. Hét elején hideg volt, hétvégén melegebb: a megfelelő ruházkodás eltalálása volt az egyetlen kihívás. Négy futás 45km volt a heti adag.

A második héten emeltem a kilométerszámot, elsősorban a vasárnapi hosszúfutás lett egy körrel hosszabb. Beköszöntött a kemény hideg. Nagyon megviselt a dolog. Olyannyira, hogy a vasárnapi 19 km után, azonnal zuhanyzás, és irány az ágy, szinte rögtön aludtam is. Úgy éreztem magam, mint egy elem, amit teljesen leszívtak. Szintén négy futásom volt 50 km-rel.

A harmadik hetet Karácsony előtt pihenőhétnek szántam. A különböző családi programok miatt kicsit borult az edzések ütemezése, de a kitűzött kilométerszám megvolt. Hál' Istennek az idő kicsit melegedett. Három futás 47 kilométer.

Három hét alatt a súlyom kicsit, kb. 1 kilót csökkent,  tavaszig nem is várom, hogy drasztikusan változni fog. Pedig kb. még 8-10 kilót kellene leadnom április közepéig.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr842543747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása