HTML

2010.10.04. 13:03 Jozsef

Végre elkezdődött...

29. Ennyi hét van hátra a Boston Maratonig. Múlt héten megírtam az edzéstervet, ami nagyjából a versenyig tartalmazza a felkészülés gerincét. Nagy vonalakban: december végéig újra felépítem magam, hogy stabilan el tudjam bírni a 30 feletti km edzéseket. Január-március minél több km gyűjtése a cél. Ami még nem teljesen tiszta, hogy februártól-áprilisig hogyan illesszem be a gyorsítóedzéseket, főleg az elején, az időjárástól is függeni fog, hiszen jégen résztávozni nem egy életbiztosítás.

Múlt héten már futottam, négy részletben 45km-t (8,5-8,5-14-14). Jobban ment a tervezettnél, de vasárnapi 14 km után már éreztem a fáradságot. Hiába, a kihagyás meglátszik rajtam. Egyelőre a pulzussal nem foglalkozom, az első három hétben az a cél, hogy visszaszokjak a rendszeres edzéshez. Bár, nem figyelek szigorúan a pulzusra, de azért nem is nyomon nagyon - nem is bírnám. A súlyom elszaladt, rosszabb időben már  a 90 kilót is elértem. December végéig legalább 5-6 kilónak is le kellene mennie, utána már nem lesz baj, mert a 30 km fölötti futásoknál már úgyis megy le a zsír.

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr732343776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása