HTML

2008.06.19. 09:53 Jozsef

Indul a felkészülés

Még 19 hét van hátra Ljubljanáig, jövő héten indul a 18 hetes felkészülés.
Bécs óta elég ellazsáltam a dolgokat, de épp itt az ideje, hogy újra felpörögjek. A felkészülésben Hal Higdon Advanced II edzéstervét próbálom követni, már ki is néztem magamnak egy jó útvonalat a Gellérthegyen, ott fogom a dombedzés végezni.
Jövő vasárnap lesz a Bükki Hegyimaraton, nem fogom magam túlhajtani, valószínűleg szigorú pulzuskontrollal fogom végigfutni.
Időközben vettem egy Nike Pegazus cipőt, hozza a megszokott színvonalat.
Jelentkeztem London maraton sorsolásra, ki tudja, hogy kisorsolnak-e, mindenesetre nagy élmény lenne.

2 komment

Címkék: london hal maraton edzésterv higdon ljubjana


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr85528541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Futobolond · http://futobolond.freeblog.hu 2008.06.20. 14:25:36

Üdv!

melyik pegazust vetted? a 2007est vagy már az újat? ha az újat akkor mondanál róla pár infót, ár, jobb-rosszabb, ilyesmi. köszönöm. sikeres készülést

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2008.06.23. 09:50:34

A 2007-es modellt vettem, mert még csak azt forgalmazzák itthon. Általában az aktuális modell évjárat szeptembertől kerül forgalmazásra.
A 2007-essel volt egy érdekes tapasztalatom: elég alattomosan adta meg magát. Az eddigi cipőimnél, ha már csökkent a csillapítás, a sípcsontom és a térdem jelzett be. Ebben semmi, így 1200km raktam bele. De menetközben tompán elkezdett fájni a forgóm, ennél ez volt a jelzés, amit csak későn vettem észre.
süti beállítások módosítása