HTML

2008.12.01. 09:32 Jozsef

Első hónap

Eltelt hát az első hónap a párizsi felkészülésből. Elég jól visszarázódtam az edzésbe, fogytam 1,5 kilót, sebességem is jobb, mit amivel számoltam, futottam egy 1:40-es félmaraton. November hónapban mindössze egy edzés maradt ki, betegség miatt, 222 km-rel zártam ezt a hónapot. Még hiányzik a hosszútáv, de arra még ott van négy hónap. Decemberben tovább kell építeni magam, hogy januártól-március elejéig, közepéig el tudjam végezni a szükséges munkát.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr68797399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FutoBolond 2009.03.11. 20:39:00

En a hetvegen indultam el az edzessel. Cel egy oktoberi maraton, tulelessel :)

Hajra, tetszik a blogod!

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2009.03.20. 13:16:24

Sok sikert a felkészüléshez! Bőven van időd a felkészülésre, hogy az októberi maratonon ne csak a túlélést célozd meg!
süti beállítások módosítása