HTML

2007.10.09. 18:45 Jozsef

Megvan az új cél

Ma beneveztem a 2008-as bécsi maratonra, 29 hét van még hátra. Lassan tervezgetem hogyan tovább. Egy dolog biztos: sajnos, több időt nem tudok edzésre fordítani, úgyhogy a minőségre kell koncentrálni.
Az előző egy év felkészülésével sok tapasztalattal gazdagodtam. Az első, hogy a sok alacsony pulzusú futással elérhető, hogy nemcsak évente kétszer kerülök csúcsformába, hanem sokáig egyenletes teljesítményre vagyok képes.
A második szintén elég érdekes dolog, hogy a lassú futások ellenére jelentősen nőtt a futósebességem.
Amin változtatni kell, hogy újra súlyzóznom kell. Szeptemberre már elég sokszor fájt a hátam, ezen talán segít az erősítés.
Szintén többször el kell járni úszni, egyrész a hátam miatt, másrészt, hogy más jellegű terhelést is kapjon a lában.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr8191503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása