HTML

2008.11.04. 09:47 Jozsef

Első hét

Az első felkészülési hét felemásra sikerült. Kedden nagyon jól ment a futás, kissé sokára melegedtem be, de jó volt. Aztán kedd este kijött rajtam a nátha, orrfolyás, köhögés stb. Emiatt kihagytam a csütörtöki és szombati edzést, inkább a biztos kikúrálás, mint a folyamatos nyüglődés. Vasárnap délelőtt már edzettem, nem ment olyan jól, mint kedden, kicsit gyengének éreztem magam, túl is öltöztem, nem számítottam rá, hogy ilyen meleg lesz.

Oli eddigi edzései eltérnek az általam megszokottól, jóval rövidebbek (jellemzően 1 óra körüliek), de nagyobb intenzitásúak, eddig gyakorlatilag minden edzésen volt 10-15 perc laktátszint körüli tempófutás. Előzőleg 1,5 óra alatt szinte nem is mentem ki, a pulzus is kb. 80% HRmax körül tartottam a felkészülés ezen szakaszában. Emiatt kicsit "kapaszkodnom" is kell a gyors részeken, de lesz még ez jobb is.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés párizs futás maraton marathon


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr79748900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása