HTML

2011.02.07. 12:58 Jozsef

Harmadik mikrociklus - 2011.01.17.-2011.02.06.

Elég érdekesen alakult ez a harmadik mikrociklus, főleg időjárás tekintetében. Majdnem 20 C fok volt a leghidegebb és legmelegebb futás között.

Az első héten hétközben továbbra is 14-14km futottam, Hétvégére kétszer 24,7km volt az adag. Nagyon megviseltek a hétvégi futások, ugyanis szép napos idő volt kb. 0 fok körül. De a sziget budai oldalán metsző hideg szél fújt, míg a pesti oldalon teljes szélcsendben szépen sütött a nap. A pesti oldalon megizzadtam, majd a budain szétfagytam, mindezt négyszer egymás után. Amikor hazaértem, irány az ágy és a pihenés. 77 km volt ez a hét összesen.

A második hétet két pihenőnappal kezdtem. Kedden még nagyon fáradtnak éreztem magam, ezért csak szerdán mentenk ki futni. Ekkor már elkezdett hűlni az idő, és gyönyörű szép dolog hóesésben futni a szigeten. Másnap ismét kint voltam, ekkor már nem esett a hó, de a szigetkör csúszós-havas volt. Szombaton reggel 8 óra előtt menten ki, -8C mutatott a hőmérő. Szép csípős idő volt, de sikerült eltalálni az öltözködés, így jól ment. Mivel éhgyomorra mentem ki, az utolsó körben már éreztem az éhséget, de így is jól éreztem magamat ezen a 19,3km-en. Vasárnapra nagy tervvel - 30 km-re mentem ki. Végig nagyon jól éreztem magam, meglepően könnyen ment. Utána persze fáradt voltam, de közel sem, mint az előző heteken. Ismét 77 km volt a heti adagom.

A harmadik héten kedden még hideg is volt és elég jeges volt a talaj, de a hétvégi hosszú szuperkompenzációja miatt csak úgy suhantam végig. Csütörtökön már kicsit lassabban ment, de azért jó volt. Pénteken estig dolgoztam, és szombaton is dolgoznom kellett, utána családi program ráadásul elég fáradtnak éreztem magam és hirtelen felmelegedés is megviselt, így a tervezett 19,3 km kimaradt. Vasárnap este lefektettem a gyerekeket, és még a Super Bowl kezdete előtt kimentem futni. Február 6. este 10-11-kor 6 fokban a szigeten, érdekes érzés. A szombati 19,3-at ma este még bepótolom. Mivel pihenőhét volt 47,2km+(19,3km) jött össze.

Testsúlyom szépen csökken, a hosszúfutások csak úgy vakarják le a kilóimat, most már 85kg vagyok stabilan, végül sikerült elérni január végére! Január egyébként is rekordot hozott, 331,5 km-t futottam, soha egy hónap alatt ennyi nem jött még össze. Az eltervezett edzéseket a ma bepótalandó kivételével 100% teljesítettem. A rossz hír, hogy elfogyott a futócipőm, még kéthete megrendeltem Angliából az újat, január 20. adták fel, de még nem ért ide. Félek, hogy ellopták a postán, sajnos, nem ez lenne az első alkalom. A régi cipőmbe már 1160km van, és már nagyon fájt benne a lábam, főleg a csípőmnél. Úgyhogy reaktiváltam a kettővel ezelőtti Asics cipőmet, amiben "csak" 750 km van benne, vasárnap este már abban futottam. Nem is fájt a csípőm.

 

Szólj hozzá!

Címkék: edzés posta fogyás maraton marathon boston lop asics


A bejegyzés trackback címe:

https://road2boston.blog.hu/api/trackback/id/tr152644248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása